Apgūt sabiedrisko attiecību vēsturi un teorijas, attīstību dažādās valstīs un nozarēs. Izveidot priekšstatu par PR  jomas profesionalizāciju un tālākas attīstības iespējām.

  1. PR kā saites ar sabiedrību. PR atkarību no valsts demokratizācijas līmeņa 
  2. PR „tēla“ veidošana un kā to ietekmē mediji.
  3. Mediju un varas „volejbols“.
  4. Iekšējais un ārējais PR. Proporcijas. 
  5. PR un klasiskā retorika. 
  6. PR vēstījums un tā „sakārtošanas” veidi.
  7. Komunikācijas trokšņi un to izraisītie efekti. 
  8. Mediju loģika. Saziņa vai komunikācija. Raksturot medializācijas efektus.

9. Redundance entropija.

10. PR žanri. 

11.Mnemotehniskā atmiņa, kolektīvā atmiņa un PR.

12.Sagatavošanās intervijai un ar to saistītās problēmas.

13.Starptautiskās komunikācijas efekti un defekti.

14.Eiropas un ASV sabiedrisko attiecību atšķirības.

15.”Rezultāta” un ”attiecību” PR. 

16.Sabiedrisko attiecību efekti starptautiskajā komunikācijā Latvijā.